ik wil maar 1 facebook pagina wie kan mij helpen?

Ik heb onder tussen 3 facebook pagina's met verschillende vrienden ik wil 1 pagina met al mijn vrienden wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom heb je 3 pagina's?!

Antwoorden (4)

Dan zul je 1 van de 3 pagina's moeten gebruiken, en daar de vrienden van de andere 2 pagina's aan toe moeten voegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zult er 2 moeten opheffen
ik ga er maar even vanuit dat je voor elk facebook account andere emails ed hebt
dus selecteer diegene die je weg wilt hebben

met deze site
heb je dat zo voor elkaar

en op je overgebleven site voeg je je vrienden weer toe
capthavoc
11 jaar geleden
Als je bedoelt dat je ze wilt samenvoegen, dat kan niet... helaas zal je er dan 2 moeten verwijderen en alles overzetten ( namen) naar die ene facebook. de berichtjes enzo ben je dan wel kwijt van die andere 2 facebook accounts...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je belangrijkste account bewaren en de vrienden van de andere accounts toevoegen. Daarna de andere twee accounts sluiten.