Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt omegle bij mij niet meer?

Elke keer als ik naar Omegle wil dan laad de site eerst een paar minuten, daarna krijg ik de melding van Chrome dat de site niet meer beschikbaar is.

Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat omegle.com reageert. De website is mogelijk offline of misschien heeft u problemen met uw internetverbinding.

Dit heb ik nu een aantal dagen/week en ik heb geen idee waar het aan ligt want daarvoor deed alles het gewoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen enkele site die het doet?? Ttsssk.... What moeten we dan? Naar de tijdschriften winkel om aan motiverend beeld materiaal te komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet niet of je de vraag hebt gelezen maar alleen Omegle doet het niet, hoe kan ik anders op Goeie Vraag komen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@29514 ++++!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet het netjes houden achter de webcam, okey nu serieus,
Als chrome dat aangeeft, dan ligt het aan je internet verbinding of je moet de site hebben geblokkeerd of het is te druk op de site?
Misschien even alles wissen
Ctrl+shift+delete
Geschiedenis, cookies enzo
Als Het dan niet werkt dan kijken of je internet stabiel is?
Naja laat maar horen of iets werkt?
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb geschiedenis en cookies gewist, Omegle werkt nog steeds niet. En maakt niet uit welke tijd ik naar de site ga hij doet het gewoon niet meer sinds een week, had al meer mensen met hetzelfde probleem gevonden maar nog niemand heeft een oplossing. ):

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding