hoe zet je Google analytics op je site, of hoe analyseer je je site met Google Analytics?

Vraag me niet waarom, maar als ik Google Analytics probeer te gebruiken lukt het me niet eens om mijn website toe te voegen. Ik snap er echt de b.llen van. Hoe analyseer ik de bezoekers op mijn site? Help?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer je je aanmeld op google analytics krijg je de code die je in je webpagina HTML of PHP code moet plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh... das echt vaag. Nooit een code gehad :( snif-snif toch bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet zo moeilijk, ik wil je er desnoods mee helpen. PM me maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ik ga eerst ff zelf stoeien en als het me niet lukt kom ik je 'stalken.'' :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is van alle 1 antwoorden het beste! Ha!