wat is een fijn gratis progamma om filmpjes te converteren zodat ze naar mp4? (ipod formaat)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mp4 is geen ipod formaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MP4 MPEG-4 bestanden kunnen ipod's ook afspelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat wel, maar het is geen Ipod formaat (zeg maar hun eigen merk)

Het beste antwoord

Prism is een hele goeie converter. Geen demo.!
http://download.cnet.com/Prism-Video-Converter/3000-2194_4-10644345.html

Toegevoegd na 21 seconden:
O jah en gratis..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je zou hiervoor een online "programma" kunnen gebruiken, namelijk Zamzar, zie de bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal via google te vinden maar zit er er niets iets op cd die je bij je ipod hebt gekregen?
en anders moet je onderstaande link even in de gaten houden
Deze bieden geregeld dit soort programmas aan volledige werkende versies !!
het is dan wel zaak dat je het meteen download en installeert omdat de installer meestal maar 24 uur werkt
dus binnen een bepaalde tijd ophalen en installeren
capthavoc
14 jaar geleden
Deze doet 't prima:
http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-iPod-Converter.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
Freeware. Je firewall zal vragen om 't programma toestemming te geven om verbinding te maken met internet. Als je die toestemming niet geeft, zal 't niet lukken. Maar dat geldt voor al dit type programmaatjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kreeg laatst via deze site een antwoord op deze vraag.
'File factory' , heb ik toen geprobeerd en werkt prima.
alle formaten naar alle formaten, freeware, en snel.
ff googlen dus!

Toegevoegd na 1 minuut:
hier is de link: http://www.formatoz.com/
met dank aan PPL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:P
kijk even op .

www.downloadfilmpje.nl

mischien heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Youtube Downloader HD

Egt goed download HD van youtube af direct naar mp4 converteerbaar en SNEL!!!! :O