Ik zoek een goede microfoon voor op me computer. Waar kan ik die kopen?

Als ik de microfoon heb ga ik met me broer een gamekanaal opstarten.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eeh.. een winkel voor computerbenodigdheden of electronia, wellicht ? Doe maar een gok, hoor....

Antwoorden (6)

Ja de echte Professionals werken met merken als Shure Sennheiser of AKG, niet goedkoop wel goed:

http://geluidssysteem.twenga.nl/sennheiser-microfoon.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Professionals gebruiken de Blue Yeti Snowball met een popfilter (zodat je niet een harde P ofzo hoort). Verder kan je met een microfoon van 10€ ook een goede kwaliteit krijgen. Je kan het natuurlijk ook met je headset doen als je dat hebt. Ga maar eens naar de media markt, game mania of andere soortgelijke winkels.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik raad je aan een goeie headset te kopen, geen losse mic
als het echt voor games is is dat meer dan voldoende
en dat hoeft echt niet duur te zijn

maar echt mooi is natuurlijk draadloos
koop geen dikke oorschelpen geval
want dat is echt te warm aan je oren

maar een vrij simpele met niet te dikke schelpen
geen in ear of anderzins die zijn gewoon niet stevig genoeg
wel stereo !!
capthavoc
11 jaar geleden
Als je echt professioneel wilt doen, is het antwoord van FreekFluweel goed.

Als je het goedkoper wilt houden, dan raad ik je Logitech aan. Werkt goed, en afhankelijk van wat je koopt, is het geen rip uit je lijf.

Zelf heb ik de headset uit de link, werkt naar mijn mening goed voor teamspeak en ventrilo.

Mijn vader heeft de losse mic uit de link, werkt ook goed voor simpele dingen.
11 jaar geleden
op Dealextreme kun je dat zeer goedkoop kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bezoek een muziekwinkel en probeer daar eens wat uit. In elke stad zit wel een gitaarwinkel en dan kun je het ter plekke proberen.
Ga dan vervolgens kijken of je er tweedehands aan kan komen, dat scheelt bakken met geld. De merken die hier boven genoemd worden zijn allemaal wel goed, echter teveel geld uitgeven is niet nodig :)