hoe zet ik mijn contactgegevens van pc over naar mobiele telefoon?

hoe kan ik telefoonnummers en namen van mijn pc eenvoudig overzetten naar mijn nieuwe mobiele telefoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

kwestie van je android telefoon aanmelden bij je google account, dan synchroniseert de boel vanzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan of je een android hebt, en of je je gegevens op de pc ook echt of je google account hebt staan. Als je je gegevens op microsoft office outlook hebt staan, gaat dat niet zo makkelijk... Dus aub niet aannemen dat hij een android heeft, maar alle opties open laten en daarop antwoorden of vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als de vraagsteller een op zijn spullen gericht antwoord wil, zal hij ook informatie moeten geven over die spullen. Sommige telefoons komen met backup software waarmee je je adresboek op je pc kunt bewerken. Sommigen laten synchronisatie met outlook toe.
Mogelijkheden genoeg. Ik beschreef alleen hoe ik het doe :)
Niet wetende welk OS je mobieltje draait, stel ik het volgende voor: Kopiëer alle contacten naar je geheugenkaart en stop deze in je nieuwe telefoon. Met een beetje geluk kan je ze dan terugkopiëren. Zo niet kopiëer ze naar je PC en laat dan een converteerbaar progke los die voldoet aan het OS van je nieuwe telefoon.

Iets meer info zou handig zijn geweest.