Hoe kom ik bij de "geheime vraag" bij hotmail?

Mijn broertje is zijn hotmail wachtwoord vergeten, en ik weer niet precies hoe ik bij de geheime vraag kan komen.. ik zou het erg op prijs stellen als iemand zou kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K

Antwoorden (2)

Je moet gewoon proberen in te loggen met een verkeerd wachtwoord. Hotmail geeft dan zelf de optie: wachtwoord vergeten? Op ja klikken en dan de instructies volgen. Kom je vanzelf uit bij de geheime vraag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Ga naar Windows Live en klik op Heb je geen toegang tot het account?
2. Klik op Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
3. Klik op Stel het wachtwoord opnieuw in.
4. Vul je e-mailadres in, en typ de code over.
5. Kies Beveiligingsvraag.
6. Volg de instructies.
7. Het wachtwoord wordt opnieuw ingesteld.
Amadea