hoe komt het dat ik op mijn tablet geen youtube filmpjes kan zien?

Ik heb adobe flash en java op mijn tablet, maar kan toch geen youtube filmpjes zien. Kan iemand mij zeggen wat ik nog meer moet instaleren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geeft ie een foutmelding aan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor tablet heb je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee Hij geeft geen foutmelding. Het filmpje is zwart, Ik heb wel geluid. Ik heb een Yavik tablet. Ik werk met Google Groom, met firefox doet hij helemaal niets. Er zit adobe flash en java op.Heb ik nog meer nodig?

Het beste antwoord

in de reactie's zeg je dat de filmpjes zwart zijn.
dit probleem heb ik ook. een tablet heeft android of windows. heb je IOS dan heb je een IPad. in android zit een YouTube app. deze werkt beter dan google chrome of de standaard browser.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was de beste tip! nogmaals bedankt!