Waarom heb ik geen internet toegang?

Bij mijn internet connectie staat een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Ik heb draadloos netwerk op mijn pc, en mijn mobiel, ipod en laptops thuis zitten wel gewoon aan internet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows vind dat je teveel online bent :O

Antwoorden (6)

Probeer fe verbinding eens te verbreken en dan weer opnieuw verbinden! Werkt bij mij meestal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eerst eens met je apparaat bij de wireless router zitten. Geeft die dan nog steeds een geel driehoekje (limted connectivity) dan moet je op de router wat instellen. Je MAC adres moet wel worden geaccepteerd door de router. Heb je dan wel verbinding, dan stond je apparaat op de verkeerde plek: daar waar het WiFi-signaal wordt verstoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klink allemaal heel lastig :s ik heb een desktop dus dichter bij de router zitten gaat moeilijk, maar dit probleem heb ik nooit eerder gehad en gister had ik nog gewoon internet, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat er iets in de weg staat
Stekker van router en modem eruit en erin.
Werkt geheid!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook zo vaak, dat is zo irritant. Maar meestal gaat dat vanzelf weer over. Je kunt een aantal keer proberen om de verbinding te verbreken en dan weer aan te maken. Als dit niet helpt moet je de stekker (indien mogelijk) uit de router halen, zo'n tien seconden wachten en dan er weer in doen.
Zo'n driehoekje betekent dat je beperkte toegang hebt, wat meestal wordt veroorzaakt doordat de router een verkeerd ip-adres aan je computer heeft toegewezen.

Als het lang blijft duren zou ik gewoon even op een ander netwerk gaan, als dat mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt momenteel een beperkte netwerkfunctie, vaak komt dat doordat het ip adres van je netwerkkaart binnen het ip bereik valt dat door je router wordt ondersteun..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit probleem ook meerdere malen gehad met mijn vaste pc terwijl laptop wel werkt.
Ga eens naar configuratiescherm------->netwerkcentrum------------> verbinding maken met netwerk.
Bij mij "ziet" ie hem dan ineens weer.