Met welke software kan ik een heel topic van een forum downloaden?

Ik wil een topic (inclusief foto's) van een forum downloaden die uit honderden pagina's bestaat zodat ik het offline kan bekijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt het proberen met HTTrack. Daarmee kun je een complete website, of een deel daarvan, lokaal opslaan. Het is wel even experimenteren met de instellingen.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat dit programma het gaat doen, de vraagsteller wilt graag software om een heel topic te downloaden, en een topic pagina is in de meeste gevallen gewoon het zelfde, alleen de informatie die hij steeds opvraagt (/forum/viewtopic.php?=&=), en volgensmij doet httrack dit niet. Verbeter me als ik me vergis.