Ik wil een paypal account openen, maar is dit veilig?

En als ik geld stort op paypal.. kan ik het ook kosteloos weer terug naar mijn bankrekening overmaken? en zitten er extra kosten verbonden aan paypal?

Graag reactie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik een paypal account wil openen zegt hij dat ik in ieder geval 1 euro moet opzetten? Is dat echt verplicht?

Het beste antwoord

Paypal mag je zeker als veilig beschouwen, maar waarom geld erop zetten, dat hoeft helemaal niet, je kunt gewoon met paypal betalen en dan kan het ook van een gekoppelde rekening afgehaald worden, er zitten wel kosten aan verbonden, maar dat is logisch denk ik, maar niet als koper.

is gratis voor u als koper. Alleen als wij uw betaling moeten omrekenen naar een andere valuta, brengen wij een klein bedrag in rekening. Bij PayPal betaalt u geen kosten voor:

Uw PayPal-rekening. Er worden geen eenmalige of maandelijkse bedragen in rekening gebracht voor uw PayPal-rekening. U heeft dus geen vaste, aanmeld of opstartkosten.
Betalen met PayPal. Betalen met PayPal is gratis voor u. Wij berekenen alleen transactiekosten, als wij uw betaling naar een vreemde valuta omrekenen..
PayPal Aankoopbescherming. Bij elke online aankoop betalen wij de aankoopprijs en de verzendkosten terug als u de producten niet ontvangt of niet aan de omschrijving voldoen, zonder eigen risico. Wij doen dit ook als u op eBay of 2ehands.nl koopt. Lees meer over PayPal Aankoopbescherming.
Geld opnemen van uw PayPal-rekening. Het kost niets om geld van uw PayPal-rekening over te boeken naar uw bankrekening.

Wanneer u betalingen op uw PayPal-rekening ontvangt voor de verkoop van goederen, brengen wij een klein bedrag aan transactiekosten in rekening. Bijvoorbeeld wanneer u een artikel op Marktplaats heeft verkocht en de koper u betaalt met PayPal. Als u via uw webwinkel betalingen ontvangt, of als iemand per e-mail geld naar uw PayPal-rekening heeft overgemaakt.

Het PayPal tarief voor de ontvangst van betalingen voor goederen en diensten vanuit een EU-land, Noorwegen, IJsland of Liechtenstein, is 3,4% van het bedrag plus EUR 0,35 aan transactiekosten. Voor alle andere (buitenlandse) betalingen geldt een tarief van maximaal 3,9 % van het bedrag plus EUR 0,35.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik betaal al jaren en jaren met paypal (zeker 10 jaar) en heb niets gemerkt van onveiligheid. Ik heb er nooit saldo op staan, ze mochten eerst bij mijn creditcard incasseren en nu kan het zelfs gewoon van de ing af. Kost niets, geen ingewikkelde administratie. Regelmatig van wachtwoord wisselen maakt het NOG veiliger.