Ik zou graag een eigen poll willen maken, en deze op het forum willen zetten, is dit mogelijk?

Beste Gv-ers,

Ik heb sinds gister een eigen forum gestart. Het is van forumer.com (Engelstalig)

Nu zou ik graag willen weten of ik ergens op internet een poll kan maken en dan deze zichtbaar laten maken in het forum.

Het forum ondersteund helaas geen HTML codes, dus daar gaat het niet mee lukken. Op het forum zelf kan ik wel een poll maken maar die bestaat maar uit 10 opties, en ik heb er ongeveer 20 nodig in 1 poll.

Weet iemand of kent iemand een website waar je een poll kan maken die je op het forum kan zetten zonder HTML codes.

Of kan iemand zelf even een account aanmaken bij forumer om te kijken of hij/zij de oplossing vind. Misschien kijk ik gewoon niet goed genoeg.

Alvast bedankt!

Groet,

Rick

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet op dit forum!

Antwoorden (1)

https://drive.google.com/

Create -> Form

Even google accountje aanmaken en je kan zo de opgegeven antwoorden ook bekijjken met een overzicht!, Neem wel even de tijd om te bekijken hoe alles werkt. Maar zo moeilijk is het niet.

Toegevoegd na 24 seconden:
sorry: http://www.docs.google.com/
Bronnen: