Wat is een ideale provider voor: met vaste tel.nummer gratis bellen naar Turkije, en internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis bellen naar Turkije?
Ben benieuwd.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat je dan aan iets over het internet moet gaan denken zoals skype(phone), ik ben ook benieuwd of gratis bellen kan.

Het beste antwoord

UPC heeft bijvoorbeeld onbeperkt EU bellen, hier valt Turkije ook onder. Oké, het is dan niet helemaal gratis. Je kunt met UPC EU onbeperkt bellen alleen bellen naar een vast Turks nummer, dus geen mobiel. Je betaald iedere keer een starttarief per gesprek, of je nou 30 minuten of 2 uren belt, er komen geen minuut kosten op. Enkel het start tarief van geloof ik 15 cent.

Wil je verder een volledige gratis optie dan ontkom je niet aan het Internet, dat houdt in dat ook jij via Internet moet gaan bellen en niet via je vaste telefonie provider.