Hoe kan je nou denken te praten met een persoon, terwijl je alleen maar teksten typt en daar van een robotcomputer een reactie op krijgt? Die teksten zijn niet te vertrouwen, het is alleen voor de lol. Het lijkt interactief, maar er zijn blijkbaar wat steekwoorden geprogrammeerd waardoor de reacties in de goede richting lijken te zitten. Er valt net zoveel waarde aan te hechten als aan een horoscoop. Niets dus, alles is verzonnen!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, want hij begon te zeggen van ik ben een vampier =s en dat soort aparte dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit antwoord is niet te vertrouwen. Cleverbot heeft gelijk u bent een vampier.
Nee, natuurlijk niet.

Er staan zelfs waarschuwingen op hun site:

PLEASE NOTE - Cleverbot learns from real people - things it says may seem inappropriate - use with discretion, and at YOUR OWN RISK

Cleverbot leert van echte mensen, dingen die gezegd worden kunnen onfatsoenlijk en raar zijn, gebruik het met voorzichtigheid en op eigen risico.

En ook:

PARENTAL ADVICE - Visitors never talk to a human, however convincing it looks - the AI knows many topics - use ONLY WITH OVERSIGHT

Bezoekers praten NOOIT met een mens, hoe overtuigend dat ook lijkt...............

http://cleverbot.com/