hoe kan je geld verdienen met twitter?

ik hoor dat sommige accounts bijvoorbeerd tieneraccounts geld verdienen door maar tweets te plaatsen? Hoe kan dat , en kan ik dat ook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

http://www.marketingfacts.nl/berichten/20091129_geld_verdienen_met_twitter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan geld verdienen met tweets door er in de eerste plaats voor te zorgen dat je volgers te hebt die ook daadwerkelijk lezen en volgen wat jij tweet en die jou vertrouwen. Een kwalitatief hoogwaardig netwerk aan volgers dus, die jou ook echt volgen en lezen wat je twittert.

Als dat het geval is gaan volgers steeds meer jouw tweets lezen en logischerwijs ook op de links klikken die jij in de tweets hebt staan. Je moet vertrouwen opbouwen en laten zien dat je waarde biedt, wil je dat mensen jou serieus gaan nemen en op je links gaan klikken.

Maar geld verdienen via Twitter is niet eenvoudig. Je hebt dus echt trouwe volgers nodig en ook veel volgers.

Automatische nepvolgers helpen hier dus niet bij.

Daarnaast moet de informatie die jij tweet ook echt voor hen de moeite zijn om te volgen en te lezen dus hou je tweets relevant en afgestemd op de dingen die jouw doelgroep en volgers willen lezen (gerichte content maken, specifiek afgestemd op de doelgroep)

Als je ervoor zorgt dat je tweets goed gelezen worden door dus goede informatie te plaatsen waar je volgers wat aan hebben, zullen er een aantal volgers uit zichzelf op links gaan klikken en mogelijk verdien je daar geld aan, afhankelijk van het verdienmodel wat je toepast. Affiliate marketing bijvoorbeeld.

Bouw een brand op op Twitter door actief mee te doen. Dat betekent ook: meepraten met je volgers (wat tweeten zij, ga daar op in). En bovenal: zorg dat je overkomt als een echte, serieuze Twitter gebruiker, zodat mensen je serieus nemen.

Maak je profiel compleet + foto erbij. Zorg dat je account professioneel oogt. In de onderstaande linsk meer uitleg over geld verdienen met twitter: