Ik heb een pictogram van een progamma in mijn taakbalk linksonder, bij het menu. hoe krijg ik die rechts bij de tijd?

van de ene kant aan de taakbalk naar de andere, dat luit me niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lukt*

Het beste antwoord

Iconen die aan de linkerzijde staan kun je niet naar de rechterzijde verplaatsen. Het zijn twee verschillende dingen, links zijn snelkoppelingen, rechts zijn systeemmeldingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat over het downloadprogamma uTorrent, en ik heb dat ooit eens rechts gehad...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een instelling die je kunt regelen in uTorrent zelf, dat houd in dat hij opstart zodra jij windows opstart, vandaar dat je ook dat icoontje links in beeld kriijgt. Kijk maar eens als je uTorrent zelf opstart, dan staat het icoontje ook aan de rechterzijde. Ik zal eens kijken voor jou, of iemand anders moet me voor zijn. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, bedankt als je nu aan hetkijken bent voor me.;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op 'Opties', klik op 'Voorkeuren'. Als het goed is begin je bij 'Algemeen', daar staat ook een optie 'Start uTorrent bij opstarten PC', vink die aan. Als het goed is heb je de volgende keer dat je de PC aanzet uTorrent weer aan de rechterzijde staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, ik zal het proberen. alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar staat opties?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het scherm van uTorrent, bovenaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu ga ik hem maar even opnieuw opstarten.:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het is gelukt, hartelijk dank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij krijgt zeker beste antwoord,:P echt bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door hem is het gelukt!