Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat mijn computer vastloopt en moeite heeft met opstarten, nadat ik mijn geschiedenis en cookies heb verwijderd?

Eén keer in de zoveel tijd verwijder ik die namelijk en vervolgens heb ik een week last van mijn computer, die niet wil opstarten of vastloopt! Hoe kan dit? Ik ga ze in iedere geval niet meer verwijderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
518

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Is het een redelijk oude pc?

Het kan er ook aan liggen dat je misschien weinig RAM (intern geheugen) in je pc hebt, dat zorgt ervoor dat je meerdere programma's kunt gebruiken.
Als je veel programma's op je pc hebt, kan het zijn dat er bepaalde onderdelen van die programma's op de achtergrond blijven draaien en die maken gebruik van je RAM.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hardloper loop je mogelijk jezelf voorbij.
Altijd wel verwijderen. Het langzamer draaien van jouw computer kan daar niets mee te maken hebben.
Probeer eens met ccleaner om jouw computer goed op te schoen.
Het programma is gratis.
Anders met systeem herstel de computer terug zetten in de tijd tot voor de problemen.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding