Hoe komt het dat mijn computer vastloopt en moeite heeft met opstarten, nadat ik mijn geschiedenis en cookies heb verwijderd?

Eén keer in de zoveel tijd verwijder ik die namelijk en vervolgens heb ik een week last van mijn computer, die niet wil opstarten of vastloopt! Hoe kan dit? Ik ga ze in iedere geval niet meer verwijderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is het een redelijk oude pc?

Het kan er ook aan liggen dat je misschien weinig RAM (intern geheugen) in je pc hebt, dat zorgt ervoor dat je meerdere programma's kunt gebruiken.
Als je veel programma's op je pc hebt, kan het zijn dat er bepaalde onderdelen van die programma's op de achtergrond blijven draaien en die maken gebruik van je RAM.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hardloper loop je mogelijk jezelf voorbij.
Altijd wel verwijderen. Het langzamer draaien van jouw computer kan daar niets mee te maken hebben.
Probeer eens met ccleaner om jouw computer goed op te schoen.
Het programma is gratis.
Anders met systeem herstel de computer terug zetten in de tijd tot voor de problemen.
Frank