Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik veranderen in mijn pc om jokerpunten te kunnen kopen bij spelletjes.nl?

Bij spelletjes.nl/rummicub wil ik jokerpunten kopen.
In het verleden lukte dit wel.
Als ik nu 'kopen' aanklik, gebeurt er niks. Ik kom er niet in.

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik moet doen/instellen/veranderen om toegang te krijgen?

Ik heb Norton internet security.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken spelletjes.nl niet, dus dit is geen antwoord waardig, maar als er wat mis gaat met interactieve websites kun je in ieder geval twee dingen proberen: 1) gooi je tijdelijke internetbestanden weg (hoe dat precies werkt hangt af van welke browser je nu gebruikt) 2) probeer eens een andere browser, bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome of Internet Explorer Laat vooral ook even weten welke browser je nu gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speel rummicub hier: http://www.rummikub.com/home/default.aspx Ik krijg iedere dag gratis punten. (ik geloof aantal vrienden = aantal gratis punten )
Dus heb ik twee accounts.
Bovendien kan ik via Facebook ook Rummicub spelen.
Ik koop dus nooit jokerpunten. Misschien een idee?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Mogelijker wijs gebruik je No Scrpt om scripts in je browser uit te schakelen. De functie die je wilt gebruiken gebruikt geheid een script en werkt dan dus niet. Even tijdelijk uitschakelen dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
no script...nooit van gehoord.
dus zal ik 't wel niet hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, vermoedelijk niet ha ha
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing