Ik wil de puntjes op de e maar dan kleine letter. weet iemand het antwoord?

Hoe moet je op een chromebook puntjes op de e maar wel een kleine letter.

5 jaar geleden
2K
LeonardN
5 jaar geleden
Dat werkt hetzelfde als op Windows (shift ") en daarna e https://support.google.com/chromebook/answer/1059492?hl=nl
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat ik ook wel eens doe is het kopiëren vanaf een bron daar waar het al staat. Hier heb je een paar:
ë
Ë

Antwoorden (2)

Shift + (dus tegelijk)de aanhalingstekentoets (naast Enter) en daarna de 'e' intoetsen. Dus nadat je aanhalingstekens hebt ingedrukt shift loslaten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
brandy
5 jaar geleden
Maar dan krijg ik een hooft letter ik wil een kleine letter! Maar weet je dan ook hoe je dat doet op een Chromebook?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zoals in de reacties gemeld door Leonard is chromebook hetzelfde als op windows. Zorg ervoor dat je de shift toets loslaat. Heb je misschien capslock aanstaan?
LeonardN
5 jaar geleden
Of is het zo'n shift die capslock wordt bij langer indrukken?
shift + de toets naast de :; en als je dat hebt gedaan moet je shift loslaten en op 'e' drukken