Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet je het volume niveau van windows 7 vast

Mijn zoontje van 4 heeft zijn eigen laptop om spelletjes op te spelen en films te kijken.

er is een ding waar we ons enorm aan ergeren, hij zet steeds het geluid harder, ik heb al eens, als probeersel, de geluidskaart uitgeschakeld. Alleen werken de meeste spelletjes dan niet (bijv. angry birds).

wat ik zoek is iets om er voor te zorgen dat de knopjes voor het volume aanpassen niet werken, of om de volumeschuif te blokkeren in de volumemixer. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Weet de kleine man hoe hij dat doet. Bijvoorbeeld bij de klok in de taakbalk of een toets op een toetsenbord dat het volume hoger zet. Als je het via de klok en dan dat pijltje omhoog klikt dan klik je op Aanpassen en dan Volume en dan Pictogram en Meldingen verbergen. Als hij het via het toetsenbord doet dan kan je sommige FN toetsen veranderen volgens mij. Dan zul je moeten kijken bij de website van je laptopmerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding