Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Skydrive geeft aan nieuwe gebruikers 7 GB. Hem je echter nog een oud hotmail adres liggen dan kan je hiervoor gewoon de voormalige 25GB krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Bij DivShare krijg je 20 Gb gratis en dit is voor ALTIJD. Zie verder voor andere aanbieders (Megaupload geeft 750 Gb maar zijn niet meer in de lucht):

http://freenuts.com/top-10-sites-like-rapidshare/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
escape
11 jaar geleden
Je moet altijd de kleine lettertjes lezen. Zo mag je bij DivShare maar 100Gb downloaden (daarna kun je niet meer bij je bestanden de rest van de maand) en de max. filegrootte is 200 MB. Tenzij je gaat betalen, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké als voorbeeld misschien ongelukkig, maar er staat nog wel iets goeds bij in dat lijstje
Hallo ik gebruik voor grotere bestanden wetransfer,ik kan bestanden versturen tot 2gig. .grotere bestanden kan geloof ik ook maar dan is het niet gratis tot 2gig is het wel gratis.ik hoop dat je er wat aan heb succes
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
50 GB gratis bij ADrive. Max file grootte 2GB.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding