Is de Mac mini geschikt om mee te nemen?

Mijn ouders zijn gescheiden en ik wil mijn pasgekochte Mac mini graag van mijn vader naar mijn moeder meenemen. Maar, is de mini daar geschikt voor ( en dan bedoel ik of het geschikt om hem op de fiets in mijn tas mee te nemen en of mijn mini daardoor intern/extern beschadigd kan raken) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Het maakt niet zoveel uit om wat voor soort minicomputer of laptop het gaat, want voor allemaal geldt hetzelfde. Goed verpakt en rammelvrij kan je ze prima vervoeren. Niet los in een grote fietstas (wat bovendien diefstalgevoelig is), maar in een speciaal omhulsel in een tas die je schuin omhangt of in een rugzak.
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt hem gewoon meenemen hoor. Je kunt er bijvoorbeeld een handdoek omheen wikkelen voor de zekerheid en hem zo in je tas doen. Internet zal niet beschadigen en afhankelijk van hoe je fietst je mac ook niet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt me geen probleem, ik denk zelf dat de beste oplossing een goed passend rugzakje, dat dempt veel schokken je lichaam vangt ze op
dus niet een fietstas of een tas aan het stuur of zo
het zal niet erg zijn als het niet anders kan
maar een rugzakje lijkt me ideaal
capthavoc
11 jaar geleden
Lijkt me geen probleem en vooral al niet de laptop van Apple gaat niet zo snel kapot heb zelf een mini laptop niet van Mac maar van Windows een heel jaar van de ene naar de ander plek gebracht en die is van plastiek en hij werk gewoon nog goed die van apple is veel steviger dus kan zeker geen kwaad