hoe kan ik met mijn webcam filmen?

ik wil weten of je kunt filmen met je webcam ja ? hoe dan ?niet hoe je je computerscherm filmt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (3)

Er zijn genoeg programma's waar dat mee kan. Bijvoorbeeld Cyberlink YouCam (maar dat is voor een proefperiode) of Ecam...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met windows live movie maker kun je filmpjes maken.
zoek dit in BESTANDEN EN MAPPEN zoeken, open het programma kies webcamvideo en klik op opnemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
windows live moviemaker staat waarschijnlijk al op je (windows) pc en kan direct filmpjes maken vanuit je webcam.