Wat betekent 'Hi Prepay Smart'?

Ik kwam op kijkshop.nl bij de Samsung galaxy Ace uit. Ik had deze in de folder zien staan en was benieuwd. In de folder stond er wel het volgende bij:
'Hi prepay smart'
En ook op de site staat dit er vermeld.. Maar wat betekent dit?

Hieronder een printscreen van het scherm, als je niet begrijpt wat ik bedoel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hi Prepay Smart is een bundel die je koopt waarmee je kunt internetten en sms'en.
Er zijn diverse bundels te beginnen bij € 3,50 voor 50 MB.

Toegevoegd na 53 seconden:
p.s. Je kunt ook een belbundel kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je er bij kopen. Voorwaarden Hi PrePay Smart Wanneer je belt, betaal je per seconde. De eerste minuut wordt altijd afgerekend.
De Hi PrePay Smart tarieven zijn alleen geldig na aanmelding voor de betreffende bundel. Als je je niet aanmeldt betaal je 35ct per minuut, 10ct per sms en €2 per MB. Na aanmelding voor de weekbundels betaal je buiten de bundel nog maar €1 per MB.
Met de bundels van Hi PrePay kun je onbeperkt sms'en met een maximum van 700 smsjes per week.
Je Hi PrePay-tegoed is onbeperkt houdbaar als je minimaal 1x per 6 maanden opwaardeert.
Deze bundels zijn alleen te activeren in combinatie met het basistarief van Hi PrePay.
Je kunt met de sms’jes van de Hi PrePay Smart-bundels alleen sms’jes versturen binnen Nederland en naar alle Nederlandse 06-nummers.
Het versturen van sms’jes naar premium nummers en buitenlandse telefoonnummers is niet inbegrepen.
De sms’jes en MB’s in de Hi PrePay Smart-bundels zijn bedoeld voor gebruik in combinatie met een mobiele telefoon. Gebruik in combinatie met een computer of een sim-box e.d. is niet toegestaan.
De minuten in de belbundel zijn alleen bedoeld voor verkeer binnen Nederland