Mijn laptop maakt een heel irritant geluid een soort van heel snel tikkend geluid weet iemand wat dit is?

alshet op slaapstand is dan maakt hij het geluid niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

oei hopelijk is het idd een ventilator

is het een slijp tik geluid ?
met geen echte herhaling ? maar willekeurig ?

dan kan het je harde schijf zijn
en dan moet je hem snel backuppen
en daarna de schijf vervangen
denk aan je dvd recovery set als je die nog niet heb gemaakt
Als je een herstel partitie hebt maar nog geen dvd recoveryset dan heb je daar niets aan
dus mocht je geen losse windows dvd hebben
en ook geen recovery cd set dan
moet je die denk ik zo snel mogelijk maken
de herstel partitie zelf heeft meestal de optie om een fabrieks recovery dvd te branden
zo niet dan zou er nog een los programma op je pc moeten staan

hopelijk is het je ventilator
anders zo snel mogelijk vervangen
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
owja, ik heb mijn back up al maanden lang niet gedaan dus daar zal het vast door komen en als je de harde schijf niet vervangd kan mijn laptop dan crashen? ps. Waarom moet de harde schijf vervangen worden?
capthavoc
11 jaar geleden
als het idd je harde schijf is gaat deze het binnenkort echt begeven.
dus moet je wel vervangen
maar zorg er dan voor dat je die recovery set dvd hebt of een gewone windows installatie dvd want aan de herstel partitie op de oude harde schijf heb je natuurlijk niets als je er een nieuwe HD in zet Nu je schijf nog werkt kan je hopelijk nog die set dvd recovery branden als je dat nog niet gedaan hebt Heel veel mensen snappen het niet, of vergeten het gewoon
normaal heb je die set niet zo hard nodig.
je kan meestal wel een herstel doen vanaf de herstel partitie Maar als je de Harde schijf moet vervangen heb je echt die Recovery dvd set nodig
anders raak je heel veel programma,s kwijt
en heb je zowieso geen herstel partitie meer
dit geldt ook als je alleen maar een windows dvd hebt

Andere antwoorden (1)

Dat is vast een verstopte ventilator. Dan is er teveel stof ingekomen. Je kunt proberen of 'm uitzuigen met de stofzuiger een positief effect heeft.
Amadea