İk ben mijn windows 7 wachtwoord kwijt hoe vindt ik hem terug??

İk ben mijn ww kwijt van me win7 account hoe vindt ik hem terug en win7 helpdesk helpt ook niet echt wat kan ik eraan doen en mijn pc herft geen cd ding dus als het kan het liefst via USB alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wachtwoordhint lezen?
capthavoc
11 jaar geleden
heb je een andere pc met cd rom beschikbaar ?

Antwoorden (2)

Dat staat op een sticker onderaan of achteraan de computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
hij bedoelt wachtwoord niet serienummer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
İndd
1. Denk goed na wat het ook al weer was, was er wel een wachtwoord?
2. Let bij het intypen op hoofd- en kleine letters, weet je zeker dat het zo was als je het de hele tijd typt?
3. Gebruik een recovery tool. Als daar een CD gebruikt wordt gebruik dan in plaats daarvan een USB-stick. De USB-stick moet vooraf leeg zijn. Zie bron.
4. Werkt dat allemaal niet, doe dan een schone installatie van WIndows 7 en zet je backup terug.
5. Voor de toekomst: zet automatisch inloggen uit, dan vergeet je je wachtwoord niet en je voorkomt dat anderen zomaar jou computer kunnen gebruiken.