Hoe kan ik nieuwsberichten over één specifiek onderwerp gemeld krijgen?

Als er een nieuwsbericht op het internet geplaatst wordt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld "olympische spelen 2012", hoe kan ik hier dan een mail van krijgen in mijn mailbox?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je kunt de trefwoorden over het onderwerp waarin je geïnteresseerd bent, invullen op Google Alerts: http://www.google.nl/alerts?hl=nl
Telkens wanneer er een nieuw bericht op het internet verschijnt waarin die trefwoorden voorkomen, ontvang je automatisch een mailtje met een link naar het desbetreffende bericht.
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Superbedankt! Het werkt als een tiet!
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, 't is een handige manier om op de hoogte te blijven! Ik gebruik die alerts best vaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antwoord kwam weliswaar later, maar zat wel beter in elkaar.

Andere antwoorden (1)

Als je bij google zoekt, "olympische spelen 2012" staat er onderaan, mail mij als er nieuws is over olympische spelen 2012. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.