Ik heb een foto die perongeluk opgeslagen is als bestand, hoe kan ik dat veranderen?

want ik moet nu telkens kiezen waarmee ik de foto wil openen. maar ik kan de foto nu niet op msn selecteren omdat het geen fotobestand is. hoe moet dat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dan moet je de extensie ervan veranderen. Dat kan bijvoorbeeld via deze site: http://www.coolutils.com/online/image-converter/
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hey hey! hier de makkelijkste manier: 1. Open paint op je computer
2. klik link boven in het menu op bestand (in windows 7 op een blauw icoontje)
3. klik op openen
4. in het venster openen klik je in plaats van 'alle afbeelding bestanden' op 'alle bestanden'
5. klik het bestand zonder extensie aan
6. open het
7. ga links boven in weer naar bestand of het icoontje
8. klik op opslaan als
de rest wijst zich vanzelf hopelijk heb ik je zo goed geholpen, Bartcho
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat je nog niet genoeg punten hebt lol. nee ik kwam 5 minuten nadat ik deze vraag stelde er zelf achter haha

Andere antwoorden (2)

Als je Windows heb, heel eenvoudig.
Open de Verkenner en ga naar je afbeelding.
Recht klik, "Naam wijzigen". Dan typ je de naam van de afbeelding in én je voegt toe .jpg
Enter, en je Windows PC herkent het bestand weer als een JPG afbeelding.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je zeker dat dit .jpg is? waarom kan het geen bmp, png, gifje of iets anders zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het maakt helemaal niet uit welk type bestand het is. Als je het.jpg noemt dan word het betreffende programma eraan gekoppeld om die te openen. Deze kan ook vaak .bmp .png .gif herkennen. En dan word het plaatje alsnog gewoon zichtbaar.
hey hey!

ik had dit antwoord per ongeluk als reactie geplaatst
(sorry!)

hier de makkelijkste manier:

1. Open paint op je computer
2. klik link boven in het menu op bestand (in windows 7 op een blauw icoontje)
3. klik op openen
4. in het venster openen klik je in plaats van ‘alle afbeelding bestanden’ op ‘alle bestanden’
5. klik het bestand zonder extensie aan
6. open het
7. ga links boven in weer naar bestand of het icoontje
8. klik op opslaan als
de rest wijst zich vanzelf

hopelijk heb ik je zo goed geholpen,

Bartcho