Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

een jaartje geleden heb ik een berperkingencode ingevuld op mijn ipod touch 4g , deze ben ik nu vergeten. hoe krijg ik hem terug ?

ik heb alle mogelijke codes al uitgebropeerd, ik moet nu 60 minuten wachten. Ik heb hem proberen te herstellen op mijn ipod, het bleek dat ik hiervoor ook de berperkingencode nodig had. Als ik het op itunes probeer, gaat het ook erg lastig. Iemand een andere manier om mijn code terug te krijgen en misschien wel zo dat niet al mijn apps, media en foto's worden verwijdert ? bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
515

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan 2 dingen proberen. 1= naar de Apple store in Amsterdam en hem daar even laten resetten ( daar hebben ze geheime codes voor die jij niet ziet) Of je kunt 2= hem ( laten) jailbreaken en dan een met een app softwarematig in je bestand per onderdeel kunnen resetten. Als je dan klaar bent kun je hem weer terug zetten in niet jailbreak. Maar dan moet je daar wel een beetje verstand van hebben. Veel zaken die jailbreaks doen kunnen het ook voor je doen. Of je dan je bestanden houdt? Mss niet op je ipod maar ze staan in je ipod of op icloud...
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding