als ik op facebook fotos toevoeg aan een nieuw album staat dat niet op mijn profiel of startpagina weergeven. hoe zorg ik ervoor dat dat er wel staat?

normaal staat op de startpagina bijv. 'pietje heeft 25 nieuwe foto's toegevoegd aan het album vakantie' maar bij mij staat dat er niet en zo ziet niemand dus mijn foto's, hoe kan ik ervoor zorgen dat dat ook bij mij op de startpagina staat? bvd :-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer eens nadat je dit doet naar je eigen pagina te gaan (door op je naam te drukken) Als het goed is staat ie er dan wel bij.
Wat ik dan vaak doe is deze status "liken", zodat ik zeker weet dat mijn vrienden dit zien. Is misschien een beetje alternatief, maar wel effectief.