Whatsapp downloaden op Alcatel OT-995

Ik wil de Alcatel OT995 graag kopen met een sim only abonnement (van Simpel, wel sms en bel maar geen internet), mijn vraag is nu of ik hierop whatsapp kan downloaden?
Ik zag bij een ander toestel van Alcatel dat het daarop niet gaat, vandaar mijn vraag!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. De Alcatel OT-995 beschikt over Android 2.3. Whatsapp kan daar gewoon op geinstalleerd worden.

Toegevoegd na 8 minuten:
Zoals je kunt zien in Google Market/Play (zie bron) bij de minimale systeemeisen is voor Whatsapp Android 2.1 of hoger benodigd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, Whatsapp werkt ook via Wifi (indien je dat hebt uiteraard). Je zult dan dus niet onderweg op de fiets kunnen "appen" maar wel op school en thuis bijvoorbeeld; daar waar je je telefoon met het Wifinetwerk verbonden hebt. Dit brengt trouwens ook geen extra kosten met zich mee!