Kan je met een gratis programma, 3 foto`s van je kamer een kamer maken voor een portfolio? (extra uitleg)!

Ik heb 3 foto`s van mn kamer gemaakt, dat moet voor school.... Wilt iemand stap voor stap uitleggen, hoe dat moet????? Zeg gelijk met welk programma!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb jij huiswerk in je vakantie? Wat voor een rare school is dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Portfolio die ik nog moet afmaken voor de middelbare school waar ik heen ga!

Antwoorden (2)

Ik werk altijd met photofiltre, is helemaal gratis je moet alleen Nederlands apart downloaden en in de map plaatsen. Ik verwijder dan de Engelse taal omdat hij anders met deze op blijft starten.

Ik hoop dat het je lukt het is echt heel eenvoudig en wijst zichzelf, maar je moet wel even langs alle opties want het zijn er heel erg veel. Ook kun je nog van alles downloaden zie 2e link hieronder.
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal dat moeten doen via een fotobewerking programma met de functie stitch.
Voor zover mij bekend kan dat met de progjes Picasa, Windows Live Photo Galerie.
Frank