Ik heb op mijn pc een app gedownload voor mijn iPad maar die is nu van mijn iPad. Hij koste geld. Hoe zet ik die er via mijn iPad weer op? Heb pc niet

Toegevoegd na 4 minuten:
Via mijn iPad moet ik hem weer kopen. Het is minecraft...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

je ipad aan itunes hangen en dan de app naar het scherm slepen waar je anderen app staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben op vakantie heb mijn pc niet bij het is dringend want mijn kind zit heel de tijd te zagen erachter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar AppStore gaan en downloaden kost niets meer
Contact met itunes maken en hem er weer opzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle je foto's, muziek, films en apps worden gesynchroniseerd via iTunes. Je moet je iPad aan je pc koppelen en via iTunes kun je dan selecteren welke bestanden je op je iPad wilt hebben.

Er zijn ook alternatieven voor iTunes, die kun je bijvoorbeeld hier vinden:
http://www.wondershare.com/apple-software/free-alternatives-to-itunes.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kun je op je iPad de app-store openen, inloggen, de app opzoeken en dan inloggen met je Apple-ID om hem dan gratis opnieuw te kunnen downloaden omdat je hem al gekocht hebt. Lukt het niet, dan moet je toch de iPad aan je computer koppelen en via iTunes de app naar je iPad verplaatsen. Succes!