Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke van mijn deze laptops zou het beste passen bij mij?

ik wil een laptop die geschikt is voor mijn stage, Dus die ik makkelijk mee kan nemen op de scooter of in de bus, waar ik Exact Globe op kan gebruiken en heel het microsoft office pakket: word,excel etc., en het moet ook geschikt zijn voor games, zoals Battlefield 3, Word of warcraft,Left 4 Dead 2 ,Skyrim, diablo3,call of duty modern warfare 3, spec ops the line en Guild wars 2.

Twee soort laptops trekken mijn aandacht wel het meest en die zou ik ook het liefst willen: De macbook pro's met de best goede videokaarten ( 15 inch 2,6 Ghz en 15 inch retina en gaming laptops(bijv:Alienware)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
723

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens de Pricewatch van Tweakers.net is deze ideaal: http://tweakers.net/pricewatch/313354/hp-envy-17-3200ed.html. Anders zou ik voor een Alienware-laptop gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou geen 1 het spijt me maar je gaat denk ik slecht om met een laptop zeker bf 3 moet je er niet op spele
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
fout, met laptops kun je gamen zie alienware..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij bent hier degene die beter geen laptop kan hebben;)
Acer doet het ook goed. Een vriend van mij speelt battlefield 3 daar op. En ik weet niet of je graag muziek luistert maar dan zou ik de nieuwste hp nemen met Beats Audio (waar trouwens ook een goede videokaart in zit)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je BF3 op een laptop speelt is het nog maar de vraag of het het geld waard is om dan een dure laptop te kopen waar je een beetje op kan gamen, of dat je gewoon een goedkope laptop koopt en daarnaast een game desktop (dan kom je waarschijnlijk ook nog goedkoper uit). Of dat je een goedkope laptop koopt met een console (ps3 of xbox 360) deze zullen dan iets lagere kwaliteit geven als je game laptop maar je bent wel een stuk goedkoper uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding