was op veilingsite en had geklaagd omdat me dit niet gegund werd, enkele dagen later kom ik erachter dat ik geen toegang tot de site meer heb mag dit?

Heb me geregistreerd daar en heb nog geld op mijn account staan die ik nu niet meer kan gebruiken aangezien de toegand tot die site geblokkeerd is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Toen je registreerde ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden, waarschijnlijk staat hierin dat zij te allen tijde je account mogen blokkeren/verwijderen als jij (één van) de regels overtreedt of als de beheerders dit beslissen. Dit mag dus als dit in hun voorwaarden staat, dit zul je dus even moeten bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij geen toegang tot de site krijgt, is het veel logischer dat z'n gebruikersnaam én z'n IP-adres zijn geblokkeerd.