hoelang blijven hotmail emails ongeveer bewaard?

Ik heb 8 mailtjes in mijn inbox, ik wil dat 4 ervan zeker wel 5 jaar daar blijven staan zodat ik ze elke dag kan lezen , ik wil ze niet in een ander bestandje op me pc zetten ofzo en ik kan het ook niet uitprinten, dus mijn vraag is, hoelang blijven die mails bewaard want sommige zeggen dat er maar een paar maanden blijven bewaard..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (4)

Op zich blijven je mails gewoon bewaard in je inbox. Bij mij staan er nog mailtjes in van twee jaar geleden. Als je 100% zekerheid wilt, raad ik je aan om een map aan te maken in je hotmail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je ze niet in de inbox laten staan. Maar een mapje aanmaken en ze daar in bewaren. Dan blijven ze daar tot in lengte van jaren staan. Je klikt in de linkerkolom op de blauwe tekst Nieuwe map, geeft die een toepasselijke naam. Vink dan de te bewaren berichten aan, en klik op Verplaatsen naar - en dan de naam van de map aanklikken.
Amadea
11 jaar geleden
Bij mij staan er nog emails in van 5/6 jaar geleden. Dus ik denk voor altijd, mits je gebruik maakt van je emails. Want één van mijn accounts zijn geblokkeerd omdat ik er een jaar geen gebruik van had gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In je "Postvak In" worden je mails nooit verwijderd. Zo heb ik nog mailtjes van begin 2006 staan.
Het is wel makkelijker om mappen aan te maken om je mailtje te sorteren zodat je makkelijker je mailtje kan vinden