Hoe en waar installeer je Windows Moviemaker?

Ik heb een laptop gekocht, maar Windows Moviemaker staat er niet op. Ik heb hem nodig, dus ik zoek een site ofzo waar je het kan downloaden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Moviemaker is onderdeel van Windows Live Essentials, een verzameling handige tools. Via onderstaande link kun je het downloaden. Tijdens de installatie kun je kiezen welke onderdelen je wel en niet wilt hebben.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De beste plek om Moviemaker te downloaden is uiteraard de site van Microsoft. Moviemaker is tegenwoordig onderdeel van de Windows Live Essentials. Wanneer je die download, kun je bij de installatie de onderdelen kiezen die je wilt installeren, waaronder dus Moviemaker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat je windows 7 hebt.
ga naar http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/features/movie-maker en dan op download klikken.