ruis in de oordopjes tijdens muziek luisteren op de laptop hoe kan dat?

tijdens muziek luisteren op de laptop (toshiba satellite c670) zit er de hele tijd een ruis in de oordopjes, maar als ik gewoon muziek luister is er geen probleem met het geluid.
de laptop is net nieuw en aan de oordopjes kan het ook niet liggen, want die doen het gewoon als ik ze aan mijn ipod aan sluit. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat ie niet helemaal ingestoken is? Zo niet probeer is een ander paar oortjes. Want het kan zijn dat die oortjes niet helemaal over heen komen met de laptop( lijkt me sterk maar het kan). Zoniet is het iets in de software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ruis wordt altijd door actieve electronica gegenereerd. Dus het ligt niet aan de dopjes. Ik ga er vanuit dat je met gewoon naar muziek luisteren bedoeld op je stereo of mp3. Waarschijnlijk is de kwaliteit van je laptop gewoon iets minder.