waarom word de update van roblox niet voltooid?

ik speel heel graag roblox. sinds een uurtje staat er altijd als ik een game wil spelen iets van een update. ik heb het spel geopend, een uur (jaja!) gewacht en nog is die update niet voltooid.

ik heb roblox al gesloten en weer geopend en al uitgelogd.

ik heb een macbook air, mijn broer heeft een packard bell met windows vista en hij kan er wel op. heeft iemand raad?

als je nog iets moet weten, schrijf dan een reactie.
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik en m'n broer hebben elk een ander account als ik op cancel druk dan is het de volgende keer weer zo

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de updater of het protocol niet goed werkt.
Veelal helpt het dan om het in zijn geheel te verwijderen en dan opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd en het lukt niet