Kan ik mijn laptop laten maken in de carrefour ( daar gekocht) ? Wachtwoord vergeten?

Ik heb een acer 5349 uit carrefour. Ik wil het dus terug laten maken omdat ik de ww ben vergten. Kan dat? Zo ja, wat zjn de kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een veel voorkomend probleem, getuige de vele google hits. Voordat je iets probeert te laten repareren zou ik eerst zelf e.e.a. proberen. "Repareren" betekent meestal een herinstallatie waarbij je al je gegevens kwijt bent.ER zijn een aantal methoden om de situatie te redden. Kijk eens op onderstaande link. Hier worden een aantal tips en trucs gegeven waarmee het moet lukken

Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Volgens mij is dit geen antwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In strikte zin heb je gelijk. Een simpel ja of nee zou inderdaad een antwoord zijn :-)
Ik ben echter van mening dat ze aan het antwoord dat ik geef meer heeft omdat daar geen gegevens verloren gaan.
Bedankt voor je feedback Pieter
Pieter2011
11 jaar geleden
Prima, maar dan moet je ook -zoals in de spelregels staat- een reactie geven en geen antwoord.