Is dit een goede computer voor normaal gebruik?

Ik ben van plan de nieuwe pc van medion die a.s in de aldi ligt te gaan aanschaffen. Ik speel enkel RCT3 en soms wat andere lichte spelletjes. Verder wil ik er fatsoenlijk op kunnen internetten en msnen.
Het betreft deze pc is dit een goede?:
http://aldi.medion.com/md8372/nl/?refPage=medion

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja denk het wel medion is zowiezo een goed merk, en het heect een degelijke videokaart, processor weet ik niet hoe snel maar zal een duo core zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt een leuke uitvoering.
Als je niet te geavanceerde spelletjes hierop speelt moet dat zeker toereikend zijn.
Frank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het enige jammer, is dat er geen dvd speler in zit
kan je natuurlijk wel een externe voor kopen
maar dat ontsiert het wel weer

de video kaart is niet al te sterk volgens mij dus geen heftige games
maar zal verder prima voldoen
capthavoc