Is deze manier van betalen van dell betrouwbaar?

Ik heb gepraat met een moderator en gevraagd of ik mijn laptop in die configuratie goedkoper zou kunnen krijgen en die zei dat het wel zou kunnen. Hij had iets speciaals voor me geregeld en ik vond het allemaal wel goed maar ik vertrouwde het niet echt, kan ik zoiets vertrouwen van de officiele dell site en de officie dell chat?

zie het plaatje van een deel van het gesprek ( ik zou meer kunnen sturen als jullie dat willen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het lijkt mij betrouwbaar. Del is een groot bedrijf en heeft er geen enkel belang bij om een slechte naam op te bouwen door afspraken niet na te komen. Voor de zekerheid kun je controleren of je het geld echt naar Dell overmaakt en niet naar een of andere fake rekening. En je hebt de chat en eventuele mails als achterliggend bewijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dell staat bekend om z'n kwaliteit en z'n betrouwbaarheid, ik denk dat dit wel werkt!