hoe kan het dat mijn cursor steeds verspringt op laptop. tijdens typen?

mijn touchpad staat uit, gebruik externe muis maar tijdens typen verspringen regelmatig mijn letters heel irritant , hoe verhelp ik dat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Amadea
11 jaar geleden
Heeft die muis ook zijknopjes? Daar heb ik wel eens last van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik heb geen zij knopjes, maar tijdens typen gebruik ik mijn muis niet.heb mijn touchpad al uitgeschakeld zoals vermeld, dacht dat daar het probleem lag.

Antwoorden (1)

Als je zeker weet dat je de externe muis niet per ongeluk aanraakt tijdens het typen, kun je dit bij de "muisinstellingen" veranderen.

Je muis tijdens het typen uitschakelen door hem te ontkoppelen van je laptop is ook een optie, en een andere (nieuw of 2e handse) muis zou het probleem ook kunnen verhelpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik sluit de vraag zonder een beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan ;)