Terug naar de fabrieksinstellingen? Open in de standby-stand de lijst met toepassingen en selecteer Instellingen→ Privacy→ Standaardgegevens herstellen→ Telefoon opnieuw instellen→ Alles wissen.
Pieter2011
11 jaar geleden
Schakel uw toestel uit.
Daarna drukt u tegelijkertijd op de home en de power knop.
Nu krijgt u een menu te zien, in dit menu kunt u scrollen met uw volumeknop en bevestigen doet u met uw homeknop.
Ergen ziet u staan cache wipe/factoryreset.
Selecteer deze en bevestig dit.
Nu doet u een herstart en zie daar, hij is als nieuw........
Dit is de enige manier om uw Gio terug te zetten naar de fabrieksinstellingen waarbij niet vergeten wordt.