Ik heb een op mijn laptop verbinding gemaakt met een netwerk. Ik krijg dit te lezen : beperkt of geen verbindingsmogelijkHeden ?

Bij de status v draadloze netwerkverbinding, zie ik toch echt dat ik ben verbonden. Er staat ook : verzonden 587 & omvangen ; 0 ?
Wat is er aan de hand ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht bent u aangesloten op een onbeveiligd netwerk.
Ga daar van af.

Antwoorden (1)

Dat betekent dat het onbeveiligde netwerk waar jij nu mee verbonden bent te ver weg zit. Jij hebt wel gegevens van jouw laptop weggestuurd, maar je hebt niets terug ontvangen. Het is dus niet mogelijk om op deze manier op internet te komen.

Toegevoegd na 19 minuten:
Maar als het een beveiligde verbinding is dan heb je daar alleen op kunnen komen door het juiste wachtwoord in te typen. Dan zou het toch eigenlijk jouw eigen netwerk moeten zijn. Maar dan ligt jouw internetprovider vermoedelijk momenteel plat. Want normaal begint het systeem dan direct met het ontvangen van gegevens, en hooguit een paar minuten later heb je verbinding.
Amadea