Hoe heet de mogelijkheid van contact opnemen op een website?

Samen met iemand anders beheer ik de website van een sportvereniging via Weebly. Nu zijn er meerdere manieren voor buitenstaanders en leden om contact op te nemen: niet leden voor een proeftraining direct via een mailadres van iemand, niet leden om lid te worden, tegenstanders om een wedstrijd te verplaatsen en een contactsite om vragen te stellen.

Is er een aparte naam voor als je hier over praat? Bijvoorbeeld de ..... om wedstrijden te verplaatsen is niet duidelijk genoeg aangegeven want men kan het niet vinden en men gebruikt vaak een verkeerde .....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik zou gewoon zeggen: de contactoptie.

Het beste antwoord

Buiten de interface kun je ook nog spreken over contactwijze/verwijzing, gebruiksvriendelijkheid.
Je zou dan kunnen zeggen dat de contactwijze die nu gehandhaafd wordt op de website niet gebruiksvriendelijk is omdat gebruikers het niet kunnen vinden of een verkeerd adres gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

interface?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is mogelijk dat je het 'mailform' op een website bedoeld. Bezoekers kunnen dan online gegevens invullen, de website verstuurd die dan daar je mailbox. Hiermee voorkom je dat je mailadres voor iedereen zichtbaar is.