Hoe demp ik het licht van mijn laptop?

Mijn vraag is best duidelijk opzich.
Ik kan het beeld niet dempen via de 'FN+F4/F5' knop.
En ook niet via 'FN+Shift+F4/F5' knop.
Mijn vraag is eigenlijks dus, op welke andere manier kan ik het licht dempen?
Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Op het logotje van je batterij klikken met je muis.
Dan power options.
Dan zie je onderaan een balk die je met muis naar links en rechts kan schuiven.
Zie voorbeeldfoto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal moeten zoeken naar een tweetal toetsen waarop een zonnetje staat.
Door de FN toets in te drukken en vervolgens de toets "zonnetje "een aantal keren in te drukken zou de helderheid hoger of lager moeten worden.
Zonder het merk en model van jouw laptop te weten kan ik hier verder weinig mee.
Je kan via het configuratiescherm en beeldscherm instellingen kijken of hier wat aan te passen is.
Frank