Als de radio te oud is kan deze mogelijk geen usb groter dan 2 Gigabyte aan.
Meer waarschijnlijk is je stick als ntfs geformatteerd, dat begrijpt je radio niet. Formatteer als fat32 en het zal waarschijnlijk goed gaan. (Na het formatteren is alles gewist...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht ook aan het bestandssysteem. FAT 16 al geprobeerd?

Het kan ook zijn dat je een USB 1.0 autoradio hebt en nu een USB 3.0 stick gekocht. Eigenlijk zou dat niet uit moeten maken, maar wellicht is backward compatibility twee versies terug teveel gevraagd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
FAT 16 is gewoon FAT. Niet in de lijst? Probeer: Start->Uitvoeren tik: format E: /FS:FAT Waarbij E: de driveletter van je USB-stick is. Klik op OK and watch the magic happen!