welke van deze 2 laptops is beter voor gaming?

welke van deze 2 laptops is beter voor gaming, deze http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/HP-Pavilion-G7-1320ED,10259,350522,260185.html of http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-A75DE-TY026V,10259,350522,317285.html de HP heeft trouwens intel hd 3000 (dat stond er niet bij)

Toegevoegd na 4 minuten:
graag ook even bijzetten waarom

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je gaan spelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het kan gta iv of saints row 3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op laptops kun je over het algemaan geen games spelen, die kunnen dat niet aan, zeker de zwaardere spellen niet.
Als je wilt gamen kun je beter een gewone computer kopen.

Antwoorden (1)

welk van de 2 zou ik eerlijk gezecht niet weten maar ik hou zelf ook van gamen en ik speel best grote game die niet elke computer/laptop aan kan en deze kan dat wel makkelijk aan, zou als ik jou was ook even naar kijken het is een HP Pavilion dv7, hopelijk heb je er wat aan :)