ik heb toegang tot iemand zijn picasa webalbum, hoe kan ik deze foto's opslaan?

hallo,
vorig jaar zomer ben ik naar een kite kamp geweest. De foto's die hier gemaakt zijn, staan in een picasa webalbum van iemand anders. ik heb de link gekregen om deze te bekijken.
graag zou ik deze foto's in een eigen webalbum hebben. Of gewoon als bestanden op mijn laptop, dat ik ze later zelf naar mijn eigen picasa upload.
kan iemand mij vertellen of dit kan, en zo ja, hoe ik dat doe.

Groet
Leon

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De uitleg staat hier heel duidelijk:
http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=nl&answer=39513
Kortom: klik op actie en vervolgens op foto/album downloaden (naar Picasa). Rechtermuisknop en dan opslaan als is ook mogelijk (maar vaak wel slechtere kwaliteit)

Toegevoegd na 49 seconden:
De persoon die de foto's met je heeft gedeeld moet wel 'Bezoekers toestaan mijn foto's te downloaden' aan hebben staan.